Wat te doen als uw Norton-product onjuiste abonnementsdagen weergeeft?
Als uw antivirus programma onjuiste abonnements dagen weergeeft, kan dit tot verschillende problemen leiden. Het kan zijn dat u vóór de verlengingsdatum betaalt, of veel later dan de vervaldatum. Daarom is het essentieel om het te repareren. Uw Norton-product kan om verschillende redenen verkeerde dagen weergeven. Een aantal veel voorkomende scenario's is dat het gekochte product niet op een apparaat is geïnstalleerd of niet is geactiveerd.
Dus als u hier op zoek bent naar een oplossing voor de storing, bent u hier aan het juiste adres. In deze blog helpt ons Norton klantenservice team u de fout op te lossen waarbij het product een onjuist aantal resterende dagen weergeeft.
Volg de onderstaande stappen om aan de slag te gaan.
- Meld u aan bij uw Norton productaccount. Als u geen Norton-account heeft, kunt u een nieuwe maken en het aanmeldingsproces voltooien door de instructies op het scherm te volgen.
- Nadat u zich bij uw account hebt aangemeld, klikt u op Norton downloaden in het venster Aan de slag. Als u een nieuw product wilt installeren dat nog niet op uw account is geregistreerd, klikt u op Voer een nieuwe productcode in.
- Typ de productcode in het vereiste gebied en klik op >.
- Volg de richtlijnen op het scherm om het product te activeren.
- Klik op Akkoord en downloaden wanneer u hierom wordt gevraagd.
- Volg, afhankelijk van uw browser, een van de volgende tips:
- Windows: druk op de toetsen Ctrl + J om het venster Downloads te openen en dubbelklik op het gedownloade bestand.
- Mac: druk op Command + Option + L om het venster Downloads te openen en dubbelklik op het gedownloade bestand.
- Als het venster Gebruikersaccountbeheer verschijnt, drukt u op Doorgaan.
- Volg de richtlijnen op het scherm om het Norton-product met succes te installeren en te activeren.
Als de abonnementsdatum nog steeds niet klopt, moet u de antivirus handmatig activeren. Neem hiervoor op elk gewenst moment contact op met ons Norton klantenservice team. U kunt dit doen via live chatondersteuning, e-mail of telefoon. Het maakt niet uit hoe u contact met ons opneemt, want wij zorgen ervoor dat u in de kortst mogelijke tijd de benodigde ondersteuning krijgt.
Ook nadat uw abonnement automatisch is verlengd, klopt de datum niet, volg deze stappen:
- Meld u aan bij uw Norton productaccount.
- Selecteer het product dat u wilt downloaden op het tabblad Mijn abonnement.
- Klik op de knop Downloaden naast het product.
- Druk op Akkoord en downloaden in het venster Installeren op dit apparaat.
- Volg de instructies op het scherm om het Downloader-bestand uit te voeren of op te slaan.
- Als u het bestand wilt opslaan, moet u erop dubbelklikken nadat het downloaden is voltooid.
- Klik op Uitvoeren, OK of Doorgaan als u een beveiligingswaarschuwing of een ander bevestigingsvenster ziet.
U hoeft nu niets te doen. Zodra de downloader is uitgevoerd, wordt het Norton-product automatisch gedownload, geïnstalleerd en geactiveerd. Als u twijfels heeft over deze stappen, Bellen Norton Nederland.dan onmiddellijk de technische ondersteuning
We helpen je graag verder.