Hoe glitches op te lossen met Constant Universal Control Alert van het Norton-product op Mac?

Norton is een van de beste antivirus programma's die uw apparaten beschermen tegen virussen, spyware, wormen, rootkits en Trojaanse paarden. De primaire functie is om te voorkomen dat deze kwaadaardige aanvallen en hackers uw bureaublad binnendringen en uw gegevens stelen. Het beste van deze software is dat het zowel op Windows- als Mac-apparaten werkt.

Als u een Mac-gebruiker bent, moet u hebben gezien hoe Norton voortdurend uw bureaublad scant om het te beschermen tegen cyberaanvallen terwijl u op verschillende websites surft en bestanden downloadt.

Helaas vinden Mac-gebruikers het soms moeilijk om Norton-services te gebruiken. Ze kunnen de applicatie mogelijk niet openen of inloggen op hun account. Het kan ook zijn dat de software niet goed werkt. Wat de storing ook is, er kunnen meerdere redenen zijn die de fout veroorzaken. Dit kan komen door een slechte internetverbinding, een verouderde software versie of ontbrekende bestanden.

Als u ook problemen ondervindt met uw Norton-product, bel ons dan onmiddellijk op het Norton-klantenservicenummer. Elke vorm van vertraging bij het oplossen van een kleine storing wordt niet gesuggereerd, omdat deze na een tijdje enorm kan worden.

Glitches oplossen met de universele besturingsfunctie van een Mac-apparaat:

Een van de meest voorkomende technische storingen die Mac-gebruikers tegenkomen tijdens het gebruik van de Norton-app, zijn de frequente Universal Control (UC)-waarschuwingen van het product. Als u nog niet weet wat UC is, laat ons u dan helpen.

Universele bediening is een functie die exclusief door Apple wordt aangeboden aan zijn Mac- en iPad-gebruikers. Hiermee kan een gebruiker naadloos maximaal twee andere Mac- en iPad-apparaten in de buurt bedienen via een enkele muis, een toetsenbord en een trackpad. Verbazingwekkende technologie, nietwaar?

Helaas werkt deze functie soms niet naar behoren.

Wanneer andere Apple-apparaten in de buurt proberen verbinding te maken met uw Mac, stuurt het Norton-product u een waarschuwing en vraagt ​​u actie te ondernemen. Je ziet deze melding alleen op macOS-versie Monterey 12.4 of later en iPad OS 15.4 of later. Maar als u deze waarschuwing vaak ziet, kan dit komen door een storing. U kunt contact opnemen met onze Norton klantenondersteuning om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Volg de onderstaande instructies om geen herhaalde waarschuwingen meer te ontvangen wanneer deze Apple-apparaten weer verbinding maken met uw Mac.

  1. Druk in het waarschuwingsvenster op het vervolgkeuzemenu en kies Altijd deze actie gebruiken voor "Universal Control" als u de bron van het verbindingsver zoek kent.Maar als u niet zeker bent over de bron van het verbindingsverzoek, tikt u op de optie Details om de verbindingsinformatie te bekijken. Als u het niet kunt zien, belt u ons Norton-nummer voor technische ondersteuning.
  2. Nadat u de verbindingsgegevens hebt gecontroleerd, kunt u ervoor kiezen om het verzoek toe te staan ​​of te blokkeren.
We hopen dat de bovenstaande oplossing u helpt om onmiddellijk van de constante waarschuwingsmelding af te komen. Als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met het technische ondersteuning steam van Norton Bellen Nederland

Wij lossen graag al uw technische problemen op.

Popular posts from this blog

Hoe voeg ik een Norton productsleutel toe?

Wat te doen als uw Norton-product onjuiste abonnementsdagen weergeeft?

Hoe Norton Crypto Miner uitschakelen?